Del 16 de juny al 28 de juliol.

11 a 14 h (dissabtes i diumenges)

Informació i reserves: 937529197museu@premiademar.cat

Eduard Calvet i Pintó (1875-1917), l’home del tèxtil.

De Vilassar al Ter

L’exposició ens explica la trajectòria vital de l’Eduard Calvet, un dels prohoms de la indústria tèxtil del tombant de segle. A través d’ella assistirem a tota una sèrie d’esdeveniments cabdals, tant pel que fa a la indústria, el moviment obrer i moltes de les circumstàncies socials i polítiques d’aquells temps.

Nascut a Vilassar de Dalt, fill d’una arrelada nissaga local, Eduard Calvet va ser una persona avançada al seu temps, a la que no tan sols va preocupar l’obtenció de guanys econòmics, sinó que també tingué preocupacions socials i polítiques en estreta relació amb el món industrial.

Una ullada al context històric d’una Catalunya industrial que, en l’actualitat, ens costa de reconèixer i de la que en som hereus.